E ora .. mi presento…

il mondo di rita

Chi son? Son single.. no, no xe un annuncio matrimoniale.. xe che xe proprio cussì, poderia dir zitela… ma fa tanto signorina acida anni 20 e mi inveze son signorina ranzida anni 2000 e rotti…

Me ocupo de mia mama (la Vecia) che ga 90 anni e ga circa 854 patologie ma no la molla mai e xe sempre che la neta la polvere ogni volta che la porto de qualche parte … l’ultima volta che ierimo al Maggiore (l’ospedal) la gaveva cominciado ‘diritura a netar la polvere soto la barella …


Cossa me piazi? Me piazi sai far ginnastica all’aperto anche co xe freddo .. bon no proprio quando che xe bora a 180 gradi se no svolo mi e anche la mia nova tuta de ginnastica..


Dopo me piazi el teatro, me missio sempre con compagnie teatrali de qua e de là, … xe sai bel el teatro savè? Te permetti de esser un altra rimanendo comunque sempre ti stessa e forsi te permeti anche de ampliar ti stessa..

Me piazi sai scriver co son triste, ma anche cussì .. semplicemente co go voja de dir qualcossa … la scrittura te ‘iuta a veder le robe in modo diverso, te ‘iuta ad allontanarte da cossa xe nato e contemporaneamente a capir un poco de più come che sta andando la tua vita …

Dopo me piazi anche magnar un piatto de capuzi co le luganighe .. ma bon… questa xe un’altra storia !